Wednesday 11 October 2017

Kaupankäynti Järjestelmä Front Office


Lähi-toimisto. Mikä on Lähi-toimisto. Keskustoimisto on rahoituspalvelualan työntekijäryhmä tai riskienhallintakonserni, laskee voitot ja tappiot ja usein vastaa tietotekniikasta. Keskustoimisto vetää molempien resurssien resursseja etu - ja takapalvelut Rahoituspalveluyritys on loogisesti jakautunut kolmeen osaan Edustustossa on myyntihenkilöstöä ja yritystaloustietoa. Keskustoimisto hallinnoi riskejä ja IT-resursseja. Back Office tarjoaa hallinnollisia, tuki - ja maksupalveluja. BREAKING DOWN Middle Office . Keskus - ja back office - työpaikat ovat yleensä tuloja tuottavia yrityksiä, mutta ne ovat välttämättömiä riskien hallinnalle ja sen varmistamiseksi, että liiketoimet toteutetaan oikein. Ne katsotaan olennaisiksi osiksi yrityksen infrastruktuurista. Valuutta - ja sijoituspankkitoiminnan alkuvaiheessa vastuut olivat yleensä jaettu vain etuosaston ja takapalvelun välillä. Edustuston henkilökunta oli myynti ihmisiä, kauppiaita ja kauppiaita Useimmilla oli korkeakoulututkinnot lukuun ottamatta eräitä valuuttakauppiaita ja monilla oli MBA: ta, kun taas back office - henkilöstö tarvitsi vain lukiota. Koska liiketoimet ja tekniikka ovat monimutkaisempia, toiminnot ovat kehittyneet ja jakautuneet takapalvelusta Näillä työntekijöillä on yleensä vähintään kandidaatin tutkinto, ja yhä useammilla on joko MBA tai master-tutkinto tekniikassa. Toimistotyön henkilökunta on tiiviisti mukana sen varmistamisessa, että edustusto on mitä oikein kirjataan, käsitellään ja maksetaan. Tämä voi sisältää laajan valikoiman kansainvälisiä swap-kauppiaiden yhdistyksiä. ISDA-sopimusten seuranta käsittelee voittojen ja tappioiden riskinhallintaa ja varmistaa, että kaikki vaaditut vaatimustenmukaisuusasiakirjat on suoritettu. Jotkut yritykset ovat erikoistuneita oikeudellisia tukipalveluja joukkueet, jotka ovat osa keskimmäistä toimistoa. Yritys keskustoimistoilla hoitaa palkkion varmistamisen jotka toimivat ohjelmiston suunnittelussa kaupankäynnin strategioiden toteuttamiseksi IT-keskustoimiston henkilöstö hallinnoi kaupankäynnin kohteena olevia sopimusohjelmistoja, kuten Bloomberg ja Reuters 3000. Ne tukevat sekä etu - että takotoimistoa, ja ne ovat usein puhelimitse 24 tuntia joka päivä, seitsemän päivää viikossa, jotta olennaiset markkinatiedot kertyy ja seurataan jatkuvasti. Jotkut investointipankit ovat pyrkineet vähentämään kustannuksia siirtämällä keskustoimistoja offshore-alueella. Kohdemaat ovat yleensä korkean koulutustason omaavia ja vahvasti englantia mutta pienempi palkka mittakaavassa Suositut kohdemaat ovat Irlanti ja Intia. Front Office. Mitä edustusto tarkoittaa. Rahoituspalveluyrityksessä toimistossa on myyntihenkilöstö ja yritysrahoittajat, jotka tuottavat suurimman osan yrityksen tuloista Rahoituspalveluyritys on loogisesti jakautunut kolmeen osaan toimistoon, johon kuuluvat myyntihenkilöstö ja henkilöstö keskustoimisto hallinnoi riskejä ja yritysstrategiaa, ja back office tarjoaa hallinnollisia, teknisiä ja tukipalveluja. BREAKING Front Office. Termin etusivun alkuperää syntyy lainvalvonnasta 1900-luvun alussa rikollisilta yhteiskunnan nimeltään tärkein poliisitoimisto tai tärkein etsivä toimisto edessä toimisto, koska se oli korkein lainvalvontavirasto paikallisella alueella 1930-luvulla, front office muuttui kattamaan tärkeimmät henkilökunnan yrityksen, kuten johtajat ja avainhenkilöt. Työntekijät. Ennen toimiston henkilökuntaa on suora yhteys asiakkaisiin kaikkien rahoituspalvelualan työntekijöiden tai investointipankin työntekijöiden kesken. Tämä merkitsee sitä, että tulojen tuottajat palkkaavat asiantuntijoita varallisuuden hallintaan, kaupankäyntiin, sijoituksiin ja pääomasijoituksiin. Yksi poikkeus tästä säännöstä on oma pääoma Tutkimusosasto ei tuota suoraan tuloja, mutta sillä on niin tärkeä rooli päätöksentekoprosessissa, että t näiden työntekijöiden on työskenneltävä läheisessä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, jotka sijoittavat asiakkaita rahaa tutkijat kirjoittavat raportteja tulonäkymistä ja yrityksistä, jotka voisivat hyötyä investoinneista. Ihmisten, jotka haluavat työskennellä etupainotteisessa toimistossa, pitäisi nojata kohti uraa raaka-aineena välittäjinä rahoitusalan toimijoita tai yritysten investointipankkijoita. Nämä ihmiset tietävät kuinka siirtää suuria rahasummia saadakseen optimaalisen tuoton asiakkaiden sijoituksille Investointipankit neuvovat yrityksiä yrityskaupoista ja sijoituspääomasta eri markkinoiden kautta Sijoittajat ostavat ja myyvät sijoitusratkaisuja, kuten osakkeita, obligaatioita ja hyödykkeitä asiakkaiden puolesta. Tukholman verkko . Keskustoimisto ja takotoimisto tukevat edustustojen toimintaa. Keskustoimistoon kuuluu työntekijöitä, jotka huolehtivat siitä, että sijoitusyhtiö pysyy liuotina ja ei ota huonoja sijoituskäytäntöjä. Nämä osastot sisältävät yritysstrategian, noudattamisen ja varainhoidon valvonnan. Keskustoimistot tiiviisti edessä toimiston kanssa auttaa hallitsemaan investointipankin tuloja tuottavaa osa-aluetta sujuvasti. Back office - toimistoon kuuluu tukihenkilöitä, kuten hallinnollisia avustajia, henkilöstöresursseja ja kirjanpitoa. Back-toimistoon kuuluu myös teknologiaosastoja, kuten IT-työntekijöitä ja teknistä tukea. tietokoneet, ohjelmistot ja algoritmit pelaavat jokapäiväisissä investoinneissa, back office on tullut näkyvämpiä rahoituspalvelualan päivittäisissä toiminnoissa. Ilman tukiverkostoa keskimmäisessä toimistossa ja takapalvelussa, etupuoli ei pysty ansaitsemaan rahaa investointipankille. Ennakko - to-Back Trade Finance. Useimmat pankkipalveluita tarjoavat pankit tunnustavat nyt tarve tarjota asiakkaille parhaan mahdollisen kaupankäynnin etupään järjestelmää täydentämään nykyistä back-office-infrastruktuuria. Front-end-järjestelmän pitäisi olla helppokäyttöinen ja toiminnallisesti rikas, jotta pankit voivat lisätä asiakastyytyväisyyttä ja säilyttämistä Kilpailupaineiden vuoksi tällaisen järjestelmän on usein oltava im viikoittain, jotta voidaan osoittaa konkreettisia tuloksia pankkiasiakkaille. Asiakkaiden etupäätöksen käytön ja tehokkuuden maksimoimiseksi sen olisi oltava täysin integroitu pankin toimiston tukipalvelujen kauppajärjestelmään. Kuitenkin loppukäyttäjien kaupan rahoitus ratkaisu, joka sisältää sekä asiakkaiden etupään että pankin back-office-järjestelmät, on haastava tehtävä Etätyö integraatio voi osoittautua vaikeaksi vanhojen back-office-järjestelmien vuoksi, jotka eivät usein pysty vastaanottamaan reaaliaikaisia ​​syötteitä, , ja ladata tarvittavat tiedot asiakkaalle. Success riippuu luodaan innovatiivinen, maailmanluokan front-to-back-ratkaisu, jota tukevat laadukas asiakaspalvelu myyjä repute. End-to-End Trade Finance Solution. Surecomp toimittaa integroitu loppu - to-end kaupankäynnin rahoitusratkaisuja, jotka koostuvat huippuluokan front-end - ja back-office-järjestel - mistä. Surecomp tarjoaa pankin taka-puolelta useita järjestelmiä, joista kukin on kohdennettu eri käyttötasoille, ge ografinen sijainti ja IT-infrastruktuuri Asiakkaan etupäässä Surecomp tarjoaa yhtenäisen, yhtenäisen J2EE-yhteensopivan järjestelmän, joka on täysin integroitu kaikkiin Surecomp: n back-office - järjestelmiin. Hyvin avoimen arkkitehtuurin ansiosta front-end-järjestelmä myös helposti integroitua kolmansien osapuolten tai sisäisten back-office-järjestelmien kanssa. Riippumatta pankin sijainnista, koosta, toiminnan maantieteellisestä leviämisestä tai tapahtumamääristä, Surecompilla on edestä jokaiselle asiakkaalle. Surecomp arvostaa, että back-office-järjestelmän täysimääräinen toteuttaminen voi viedä aikaa, mikä hidastaa etukäteen-takaisin - ratkaisun käyttöönottoa. Esimerkiksi pankki saattaa vaatia järjestelmän mukauttamista. Järjestelmän on lisäksi oltava asennettu, konfiguroitu pankin erityisiin käytäntöihin, liitetty useisiin sisäisiin järjestelmiin, testattu ja siirretty tuotantoon. Surecompin back-office-järjestelmien toteuttaminen kestää yleensä useita kuukausia. että jokainen pankki on valmis odottamaan back-office-toteutuksen loppuunsaattamista ennen asiakkaiden etupään palveluiden käynnistämistä. Siksi Surecomp tarjoaa myös itsenäisen version etupään järjestelmästä, joka voidaan käynnistää väliaikaisena ratkaisuna vain muutama viikko Välittömästi back office - tuotannon loppuun saattamisen jälkeen täysin integroitu ratkaisu voidaan tarjota pankille. Tämä päästä päähän - tyyppiseen lähestymistapaan tarkoittaa, että pankit, jotka myöntävät lisenssin Surecomp's back-office - järjestelmille yhdessä sen etupään järjestelmään liittyy vähän tai ei ollenkaan integraatiohaasteita. End-to-End Solution Edut. Kaupungit ympäri maailmaa, jotka ovat jo toteuttaneet Surecomp front-to-back kaupankäynnin rahoitusratkaisun ovat nyt hyötyä niistä Edut asiakkaat, yhdistävät integroidun päästä päähän ratkaisun suurella innostuksella. Bank Perspective. Rapid end-to-end toteutus ja integraatio. Vähentää tietojen syöttöä automaattisen datakartoituksen takia. Faster transaktion kääntäminen Comp Lexin transaktion suorittaminen minuutteina. Liiketoiminnan volyymien lisääntyminen johtuu parannetusta asiakastyytyväisyydestä. Erittäin lyhyt ROI niinkin alhaisena kuin 6 kuukautta. Asiakkaan perspektiivi.24 X 7 järjestelmän käyttö ei seisokkeja. Erittäin nopea toteutus front-end system. Internet-yhteys mistä tahansa sijainti ei ole ohjelmiston asennus. Käyttäjä aloittaa kaikentyyppisten kaupankäyntirahoitusta. Easy portfolio organisaatio ja hallinta monikielisen apuvälineenä. Miksi Surecomp. Proven Surecomp s kaupankäynnin rahoitusjärjestelmiä on jo toteutettu satoja pankkeja ja yrityksiä ympäri maailmaa, mukaan lukien suuret kansalliset , alueelliset ja globaalit pankit. Kokenut Surecomp on toiminut kauppapankkialalla vuodesta 1987 ja on hankkinut laajaa tietoa paikallisista ja alueellisista käytännöistä. Satecom: talon omien tietotekniikka - ja pankkiasiantuntijoiden tiimiä. Best-of-Breed Surecompin back-office - ja front-end-järjestelmiä tunnetaan laajalti johtavat tarjoukset omilla alueilla. Major Paraguayan pankin lisenssit Surecomp s Java End-to-End Trade Finance ratkaisu.

No comments:

Post a Comment